ungdomsfestival och mera <3

shoo! Idag har man varit på ungdomsfestival, blev f1 besviken när man om dit.. skiiiiiiit tråkit! satt det finns inte så mkt om berätta om det!! 
Satt kl 17:00 så blev vi hämtade av mamma och och sa hejdå till rasmus! sen åkte vi hem och badade :D efter ca 30 min i badet så kom våra gäster.. jätte roligt! en tjej som är 4 och en annan som snart fyller 8 :) dom var kvar ändra till 11 tror jag.. vi badade, hoppade och lite annat. Sen klev alva (hon som skulle fylla 8) på en geting satt hon satt och grät jätte länge och det var inte roligt ! men annars var det jätte roligt ;3

Just nu sitter jag i soffan och dricker te.. har börjat gjort det igen. drack jätte mkt förut men sen slutade jag göra det, trååtigt! är inne på fb och msn ;o

Nej, nu ska jag fixa en ny header om jag kan xd

puss å hej !<333

Rubrik ?

Förlåt för dålig uppdatering, men har inte orkat och har inte hunnit.. det har varit mycket denna vecka och det kommer mera. Men jag ska försöka blogga när jag har tid!

Aja, nu dricker jag te och gör lite alltmöjligt på datan. Igår var jag på rindö och firade jennan som fyllde 13 år i förrgår och sen åkte jag till elin och firade henne :D det var jätte roligt!  

Och lördag blir det •••••••• , ohye! <3 det ska bli F1 kul!   Men nu kan jag inte blogga för att jag ser på city akuten..  blogger mera ikväll om jag kommer ihåg!





                                      


fN

Skrev precis ett skiit lång inlägg men det bara försvann satt är på dåligt humör nu -.-

bloggar imorron....

4 ever



Elin & Michiiis! Älsklar er mest och det är bara döden som kan skilja oss åt!
Vi har bråkat massa gånger och kommer förmodligen göra det flera gånger, men vi reder alltid ut det!
ni är värda allt och lite mera! och ni finns alltid hos mig!!!!!! <3



och här kommer några småbilder på oss 3 :D hade jätte myyysit! vi måste göra om det!<33



Sweet derams ᵇᵅᵇᵞ


Bloggar imorron..

.. Har ont i huvudet..

Svårt men kan nt ljuga

Nu frågade *pip* om att bli tsm.. sa nej. Asso jag hatar värkligen att såra folk som värkligen gillar en :( men jag kan inte göra så mkt mera än att berätta varför <3


Gonatt

Nu ska vi se film.. <3

C'ya babes<3

Underbara som fN!




KOM IGEN NU OCH KOMENTERA!

vad är dom?

1. söta?
2. underbara?
3. passar ihpo?
4. ur gulliga?
5. bryr mig nt..
6. avundsjuk..-.-
7. heta!?
8. egen idè.

Puss!<3<3<3



strandparty !

shoobree.. nu har vi kommit hem från strandpartyt, det var F1 kul :D vi träffade rasse och gabbe vid alfågen.. sen efter en stund kom basse och fredrik och rasse bjöd på pizza. sen gick vi till eriksö.. vi gick först till havet, sen satt vi på klippan och sedan spelade killarna + elin rudgby.. ( det mest passande ordet är nog "kasta boll"  )xd .. iallafall.. det var verkligen myyys! haha, när vi gick upp till scenen satt vi vid bordet som var närmast, vad händer (?) alla blir typ helt flumm och bara typ skrek ( sjöng högt ) till alla låtar och alla andra skrattade eller bara klappade händerna. det går nt att förklara allt som hände och hur kul vi hade! (; <3 men basse och elin, michiis och rasse e bara dom allra sötaste paren!!  Aja, nu ska jag och elin fortsätta se på filmen och myysa (: ha de bra tills imorron, kns bloggar inatt!  ( kan inte ladda in bilder från mobben satt inte idag ):  )

puss så länge!<3

Shoobree

tjabba! nu sitter jag här med amanda. hon kom vid ett tiden satt hon har varit här ett tag!

vi har badat, fikat, badat, datan, ätit, badat, fikar, datan osv osv x)

för en stund sedan fixade jag amandas hår och sminkade henne.. ( fick en geting i örat mitt i allt-.-)

satt nu sitter hon här skiit snygg (; Aa.. nu ska hon äka hem satt ska sejja hejdå och så ):

puss bloggar mera senare :* <3<3

IDAG ÄR DET MIN NAMNSDAG :D

Rubriken säger allt (; <3

OBS! den 15 juli kl. 17:20

Du har väl inte missat "Strandparty" på Eriksö på fredagar från 17.00?!

Fredag 16 juli är Clas, kanske Sveriges bästa enmans - orkester på plats igen.

Fri entré och bara skön sommarmusik.

Ta med Pick Nick eller så finns det enklare mat, öl och vin att köpa.

Välkomna!


En äkt vän..

..ställer upp i vått och tort!

..kan hålla hämligheter!

..kan man berätta allting för utan att skämmas!

..Ljuger aldrig!!

..Kan man skratta med, gråta med, bråka med, skämmas med ..

GLÖMDE! bäste dykaren.. <3

juste.. glömde att berätta att linus är bäst på att dyka.. typ ca 4 meter högt upp tar han sats och springer hoppar ut i luften och gör skiit roliga figurer och ser dyker han ner och kommer upp efter max 2 sec ;oo hur kan man .. säger bara att han e gryym ;D <3 <3


becca svara<3

Postat av: eliin<3

Gumman då! kommer imorgon ;D då jävlar (A) älskar dej mest av alla! Puss <333333

2010-07-18 @ 18:23:08


Svar: haha, aa imorron kommer du :D då fasen blir de full rulle (A) xd älskar dig mest av allt!

puss på rumpah å älskar dig! <33333333333

<3!!elin!!<3

imorron när jag kommer hem så kommer elin.. asso ni fattar inte hur mkt jag saknar henne.. vi har inte träffats på dryygt 5 veckor, jag fattar inte hur jag har klarat mig :'/
puss på dig elin så ses vi i morron.. och som jag sa: när jag kramar dig så tänker jag inte släppa gräppet!<3
älskar dig<3


random or what ? xd <3

hej alla söta bloggläsare (: idag på morronen hände en helt konstig sak ;o läs!

imorse kl 04:45 låg jag och mamma och sov, med halv öppet fönster mot bakgården.
sen hör vi ngt konstigt och båda vaknar direkt av det:

- La la.. kom och fiska fiska, jag låtsas  fiska.. kom och fiska här med mig. . . la laaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
och massa garv och flumm i bakrunden.. högt var det oxå genom att vi vaknade av det ;/ men gissa vad det va ?!

3 stycken skit fulla killar runt 15 16 års ålderna låtsas att stå och fiska med en pinne i buskarna på mormor och morfars tomt utan för mitt fönster..
mamma: ( bank ) ( bank ) stick iväg ! stick i väg!
och sen svarade nån: fiska här hos er.. HAH!!
och sen typ gick dom..

nu kom jag på en sak som hände hemma hos jennifer nu på sommarlovet x)

vi låg typ i hennes säng och jennan hade typ fått solsting..

jennan: rebecca.. väggen pratar med mig :o
 
jag: va!? va snackar du om ? ;o

jennan: ja!! väggen pratar med mig..!

jag: jaha.. vad säger den den dah ?

jennan: jag vet inte.. :s ?

xD <33

!


...

.. bråkar med rasmus ): :/

Kläderna som jag shoppade:

jeans jacka 399:-

cellege jacka 249:-

svart blommig tröja 199:-

grå tröja med rutmönster 199:-

vitt linne 99:-

blommiga tights 99:-

bad topp 69:50 :-

bad shorts 149:-

svart/vit randig tröja 99:-

höga shorts 199:-

hårfärg 89:-

hälstrumpor 79:-

nagellack 25:-

snow slash 27:-

:D <333


en av dom bäste bloggarna!! <3

http://lundljung.blogg.se/jikiz/

<3333333


ohye!

 Om jag är i sundsvall nästa år sammtidigt som sundsvalls gatu fest är så får ja gå dit ;D lööv ya!<33


<3
just nu kan jag bara säga att jag älskar och hatar!

KOMMER OXÅ MED PÅ SHOPPINGLISTAN<3


en bild säger mer är 1 000 ord



...

Fick reda på att vi ska till stan i sundsvall i över morron .. då ska jag få välja vilka skolkläder jag vill och mamma betalar :D får mkt oxå ;) F1 schysst!! älskar henne mest :* 
kan tyvärr inte lägga in bilder denna vecka men alla bilder kommer att uppdateras nästa vecka. Och då är det alla bilder under hela sommaren ;) satt jag kommer ha fullt upp då :* <3

framme (:

Då är man i sundsvall hos mormor och morfar då :D
Bilresan tog 5 timmar.. F1 jobbit-.- men sov halva vägen (;
Idag har vi bara tagit det lungt.. fikat och åkt till bengts mamma (:
Messat med philp hela dagen oxå xD han räddade timmarna i bilen asso!
Sen imorron åker vi till Dyket..längtar! har väl inget mera att blogga om då..
C'ya<33

är hos pappa! :D<333

                                                         veckan här hos pappa: 

                                                      
                                                 * söndag: kom till pappa! :D

                                                 * måndag: åkta till ficen på rindö och slagga där (;

                                                 * tisdag: va me ficen och alla andra där :D 
 
                                                 * onsdag: steekte på eriksö standen!!

                                                 * torsdag: åker till möja å slaggar (:

                                                 * fredag: kommer hem fråm möja och sen cirkus xd

                                                 * lördag: åker hem till åkersberga! (:


Nu har ni sett min vecka här hos pappa! vad tycks :D
puss C'ya<3   p.s. kan medela att spanien vann vm!! :D p.s.

Ficen in the house!!

tjena bena dom e lena... xD

tja.., ficen här. jag e med becca nu hon tittar på tv medans jag besöksbloggar hih^^venne va jah ska skriva men nåt blir de väll. jaha jag ska berätta lite saker vad vi gjort kanske.... aa det får bli så :P jag gör en lista, ni kanske får lite ideér här kommer den:) en top fem listaaaaaaaa:O)

1.bada
2.bada
3.bada
4.bada
5.sola xD

piss o kräm<3 = puss o kram<3

Ficen


inget internet så bloggar hos vänner<3

hejhej..är hos ficen nu :D har inget internet hemma satt kan nt bogga </3 :'( men jag bloggar hos kompisarna så ofta jag kan nu (; nu berättar jag nt vad jag har gjort på sommarlovet hittills.. gör det en annan gång!
puss      C'ya<3333

RSS 2.0