=^^<3


Moa, llsk min<33

hahaa x))

xDD

Moa åå ficen<33

Moa åå ficen.. igen xDD<333333

Moa... - NU VILL JA IN FÖR FAAN!!!;@<33 xDD<3333

Rikard!!!;;<33333

Tove me ngn bakom x))<33

tove gmn<33

hehe..xD

hahaa..=P x)

moa min llsk!!<333333333

Moa åå oliver i bakrunden ;;P<3

Moa sötnows<33

HAHAA.. gabbe =P

Mina favvo skor!!!!!!!<333 (a'

Det var alla bilder just nue..!
puss bca<333

shuu

nu ska ja ha ett litet spa me ansiktsmask åå lite andra saker :) sen messar ja me min ms skl<33 det var det ja ville sejja..!
puss till er alla!
bca<33
         **   **
       *    *    *
        *        *
          *   *
            *

                                                  

lite bilder från igår på ss:D vi hade skiit kul ;D<3


ja x)

ja x))

ja igen xDD

moa, ficen, tove ippen åå emeli<333

moa ficen tove å ippen<33

moa, me killarna i bakrunden<333

adrian åå dom andra xD<3


sant för faan!!


fick en sån sköön bild på skorpan ;;D älskar den<33

ruffsen llsk.. haft dejj i drygt 4 år nue.. vet nt vad ja skulle göra utan dejj<33


sjuk igen :"(

hejhej, nu e ja sjuk igen :"( har ont i halsen, as snorig och kan knappt prata x)) sitter och äter halstabletter och dricker te hela tiden.. och har en stoor halsduk över halva ansiktet xDD aja.. just nu så siter ja å tittar på tv, bloggar och som ja sa förut.. äter hals tabletter å dricker te å lite annat på datan ;; puss bloggar mera senare om ja kmr ihåg!
pözz bca<333 ;;3

fille å agge x)^.^(x

hejhej,, nu sitter ja å skriver me fille å agge x)) dom vill ha webb hela tiden.. sen sitter dom å skriver rim te mejj ;o fattar nada xDD aja, mamma å mormor har dragit te norrtälge (stavning?) så nu e ja ensam hemma me katterna.. sköönt !! ;P
pussar å kramar bca<3333

=P

shuu, nu har mormor kommit :) ja fick 100 :- , skor m.m. ;DD blev fett glad! nu sitter ja å drogar musik.. har nt så mkt att göra "// bloggar mera senare ;)
puss å kram<333

juste ;S

glömde att berätta om en sak som hände igår.. ((blääää))
ja satt brevid michis på engelskan..  och helt plötsligt ser ja **** sitta å peta/kräva i näsa och sen in i munen.. fyy f*n va äckligt..!!
assow man är väl mogen och nt petar sejj i näsan när man går i 6:an!! "/   aa,, det var bara det ja ville sejja.. bloggar mera sen!
bca<33


hahaa, lite ((el ganska mkt)) mupp bilder xD<33


lite bilder från rodd tävlingen :D hade så himla kul me lisa, lolllo å philip<33


philip xD

lisa å philip..<3

lisa å philip.. hahaa vi lekte tyyp paparazzi <3

philip å tränaren simon  =P

flumbild xD<33

lisa å philip<3

philip åå lollos kaka xD <33

hahaa lisa llsk<33.. hmm, cola å vatten, bra blandning xD<3

lollo å philip i en viktig diskution xDD<3

roddmaskinen som ja rodde :D<3333333333333333333333333

lisa å ja på prisoallen :D<33333333333333333333333333333

ja xD<33

shoobree (a''


nu sitter ja åå tyyp e skiit glad :D kom ju 1:a i roddtävlingen idag ;D det var jag mot sötnowsen lisa, hihi xD det skilde sejj bara 9 sek.. ja fick 1,19,6 å lisa 1,28,6 .. men ganska tidigt, nästan när tävlingen hade börjat, så åker min högra fot ut ur min sko så ja fick rodda med ett ben ut ur HELA TÄVLINGEN :O och ändå så vann jag,, men jag fick en sån himla bra början oxå "/ XD aja, så nu sitter jag med min guld medalj runt halsen å tyyp tittar på den hela tiden xD!!
massor av krmar
//becca<33 ;;

:'(

shoo, just nu e allt bara piss!! :'( vi har prov i fransa, no och so.. jag ska tävla imorrn((fast de e nt piss))minna lärare tror att ja behöver extra hjälp ;o   aja, måste träna nu tills imorrn!
pözzar å kramizzar <33 //becca

tjabba!!

Nu sitter jag och pluggar franska -.-'''''' läxkoll imorrn "/ matten lämnar ja in på måndagen istället xD aja.. iaf, på lördag så ska ja var me på en rodd tävling :D ska bli skiit roligt!! jag ska köra mot min kompis så det blir hon mot jag xD kommer se helt Cpat ut (( bara 2 st))kan nt få sämre än silver :) jag fick brons förra tävlingen! aja.. moa gjort ett träningspass åt mejj som jag ska göra varja dag nu tills tävlingen!! hon e min prevata tränare ;)
jag bloggar mera senare el imorrn!!
kramar becca<3<3<3

tre-saker-test

Tre saker jag inte förstår mig på: Vissa killar, matte å vuxna.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: a, b å c
Tre saker jag gör just nu: bloggar, pratar me moa bby<33 å musik.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: gifta mejj, få barn å åka te hawaii.
Tre saker jag kan: rodd, messa å blogga.
Tre saker jag inte kan: sjunga xD, äta senap å handboll.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: bless the broken road, jag minns varje stund å segertåget.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: slå mitt rekord i rodd, matte å vene . . "/
Tre favoriträtter: har många ! =P
//bca<3

Dagens..!

Dagens vill ha: Chips
Dagens klädsel: jeans leggings, vitt linne GT, grå kofta kappahl
Dagens frisyr:lite ryffsigt och ett hårspenne på vänster sida
Dagens låt: Bless The Broken Road
Dagens planer: vara hemma å kanske gå ut en sväng
Dagens saknad: Moa Larsson !! <3333
Dagens dummaste: ******!
DAGENS MISSLYCKANDE: har ingen aning "/
Dagens drog : ??
Dagens köp: hmm..
Dagens godis: en bulle å choklad pinnar xD
Dagens humör: Glad :)
Dagens citat: ??
Dagens roligaste: solklart moa larsson <33333
//bca<33







lite mupp bilder xD <33'


Godmorron =P

shuu, Nu har vi vaknat och ätit frulle bulle. Idag ska vi plugga religion "/  trååk -.-''' men iaf, sen så ska vi fixa oss och göra en musikvideo xD 
puss //bca å aline E><3

RSS 2.0