majbrasa, promenad, film.. vad ska man sejja..?!<333

heej.. nu har jag varigt vid majbrasan.. jag träffade fanny, jonna, nanny fia, micis, simone, eve, alice, martin, philip, rasmus & joakim. Vi stog först och småptatade lite vid ståndet där wille och felix stog och sålde lite smått och gått. sen kom några som gick i 1:an i ett tåg med facklor och tände på den stora brasan. så vi stack dit direkt, men på vägen dit så ramlar jag såklart och river upp min strumpbyxor och börjar blöda =/.. sen gick vi en promenad vid vattnet, hoppade på alice studsmatta och sen gick vi hem te fanny och kolla på film. Och nu sittar jag här :D
morrond
puss å kram

BECCA<333 p.s. lägger ut bilderna snart ;)<33

Kommentarer
Postat av: Michiis<33

nehe due träffa nt mejjh o elin?-.-

2010-05-01 @ 15:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0