hela dagen i stallet med amanda!<3

tjena ! Aa, rubriken säger allt! idag har jag varigt i stallet hela dagen med amanda och hennes mamma!
Vi hade så himla roligt..!  haha, måste bara berätta.. Amanda min kompis gick/sprang brevid mig och sen helt plötsligt så fick hästen (Daud) nåt jvla ryck satt den började tölta & galopera .. Å ja bah: AAA!! amanda!&sen typ garvade jag igäl mig och red runt i paddocken XD sen övade jag på volter, "svänga" och stanna.. eller "-HO" som dom säger ;)
annars när vi inte red så tvättade vi Daud, matade henne, gick in i hagarna, åt lunch och massa annat.
Ska dit med amanda nu på söndag om en vecka igen och rida. LÄNGTAR!
 

Just nu sitter jag i morronrocken och är helt slut och längtar efter en goood middag! ja, har inte så mkt mera att blogga om nu.. (?) bilderna laddas in i kväll om jag lyckas satt då blir det bilder!

puss /alltid R<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0