rubriken får väl bli: rubrik ?

Haha, jadu! Imorron blir det bio time då dah :D ska till täby centrum med elin och se Eclipse ! satt hon kommer vid 10 och sen tar vi 10:59 bussen! (hoppas att vi hinner fixa oss denna gång eliin ?! xd)
Satt det ska bli riktigt myys! Tror att jag ska ta med den lilla kylväskan så kan man köpa några frapinon och ha där inne XD nejdå, men de skulle va något!

På måndag kommer elin och ska slagga till tisdagen. Men vi måste typ lägga oss kl 9 för vi ska upp SENAST 7!! vi ska ju till  ! ;D det ska bli riktigt roligt :) så ska vi bo i flygeln, huset som är precis innan man kommer in till slottet! det är inte alla som gör det.. sen ska vi på en nästan en heldags aktivetet. orkar inte berätta vad det är.. tar för lång tid, så ni får va lite nyfikna ;D  sen ska vi väl bara mysa på, gå och strosa på stan eller något. Vi får se :)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, skriver med michiis, manda och wille, inne på fb & funderar på morgondagens outfit och facelook ?! kanske någon idè.. ?



      Här kommer det en bild på mig för ett tag senan! ;s



Kommentarer
Postat av: eliin<3

Tror fan vi hinner ;) (hoppas jag!?) :O Glad att Benkt hämtar oss! :D så att det inte blir som förra gången :'( <3 ppuss på deejälskling (; <333

2010-08-05 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0