packning, myys och längtar!

Jao.. nu har jag packat och är både taggad och redo för semestern..!

                                         man har packat:

• 
solbrillorna

mkt pengar

mobilen + laddaren

smink

badkläder + handduk

shorts och linnen

leggings

koftor

tröjor

skor

ingen kamera, för den e sönder -.-

t-tröja

underkläder

strumpor

klänning

sovkläder

hårborste

tandborste + tandkräm

kudde


Har man glömt ngt ?

                           *      *      *

Aja, nu sitter jag nere i mitt rum och äter macka, dricker te och har liite myys framför datan och ska sätta på en film om en stund!  längtar f1 mycket tills vi ska riva ner väggen mellan mitt rum och rumet brevid!! då kommer jag att få och ha ett stooort rum! vill inte berätta hur det kommer se ut! det kommer på bilder när det är helt klart!! har planerat ut hela rummet! ;$ 
 

har inga nya bilder satt det får bli en gammal bild på mig och Aline!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0