Täby Centrum

Hejhej..

Idag har man varit i Täby Centrum med " M " Pernilsson :)

Jag shoppade 2 fina tröjor , lunch, prapino m.m. Och michiis *host*.. lite annat .. x}

När jag kom hem så hade mamma köpt grafitti nagellack satt nu siiter jag här med as balla naglar ;D
Sen fick jag typ ngt konstig sak.. man typ målar på fönstrena.. de e kul XD


Men nu tänker jag inte blogga mera.. Utan lägga ut lite bilder :)


Taha.. altid den platsen!

"m" Pernilsson

Den super goda Prapinon!!

jag + prapinon = ALLTID


Outfiten för kina resturangen för typ nån timme sedan


och detta är mina as balla naglar ;'D

AA.. bloggar senare ikväll!


pusspåer!  // "R" Pernilsson♥

Kommentarer
Postat av: random

MAN SER INTE ETT PISS DITT JÄVLA LUDER.

2010-08-29 @ 17:10:23
Postat av: Michiis<3

Jävla cp som e anonym

2010-08-31 @ 17:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0