tja tja

hejsan :D Nu har jag kommit upp från Sara & Elin. Kutade ner till dom för ett tag sedan för att det började åska, hatar sånt och var ensam hemma ;s Fasst dom satt barnvakt men jag fick komma ändå. 2 tjejer i 5 och 7 års åldern ^^  Dom satt och lekte med små hästar i ett stall och vi satt & små skrattade.. (; 
Men sen kom mamma hem satt jag stack upp och hjälpte till lite med maten, gav ruffsen mat och lite annat..

Men just nu sitter jag och bloggar, Har precis ätit, chattar me några kompisar och "pluggar".. ska kunna massa häst saker till på söndag (:♥  Ska ju rida med amanda då :D älsklar dig, och tack för allt! <3

NU KOMMER DET TVÅ BILDER PÅ MIG FRÅN GOTLAND:






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0