vad är det som händer..(?)

Just nu blir allt bara.. fattar inte riktigt vad som händer (?)  Folk ändras, man får bättre kontakt med gamla vänner som man inte träffat på ett tag, andra glider isär ifrån varandra och exakt allt ändras! Lite blir posetift och resten negatift.. vill att allt ska vara som förut å förr..! vist, folk förendras.. alla gör det men allt bara rasar.. :'/ <3


Men dom 2 dagarna som kommer nu kanske muntrar upp en (: 
Imorron blir det kräftskiva med elin och hennes familj och på söndag.. RIDA HELA DAGEN!!!

Fy fN va roligt det ska bli!!! ♥ läängtar!

Just nu sitter jag och chattar å lyssnar på musik (: vet nt va jag kan berätta bera satt då får det bli massa bilder från lite olika saker i oxelesönd me Elin:



i lekparken


Nu blir det lumpen då


jao..


hmm..?


;D

'
A kiss..?


Vi kollade på fett små abborrar.. ;s


haha, vi badade i ett stenbrott (:


nytt linne å halsduk..


.. å mitt nya  skärp..(:

detta får ni nöja er med.. bloggar mera imorron om jag hinner. men bloggar nog innan jag taggar ner!

Ska ju: Duscha och tvätta håret, packa till söndagen, baka, dekorera, möter Elin och sen blir det kräftskiva med elin och hennes familj..!

puss! /R.P såklart<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0