kolmorden idag :D

Hejhej alla söta bloggläsare! Idag har jag varit på kolmorden med bengt och hanns jobb :D jag vaknade runt 6 på morronen, och när jag tog mig upp till övervåningen så skulle vi åka om en kvart.. blev lite irreterad eller vad -.^ aja.. sen tog vi bilen in.. ( ja somna xd ) sen hälsade jag på hanns kontors kamrater och sen hoppade vi in i en av dom 3 stoora bussarna :) under resan så fick vi macka och dricka.. sen typ höll jag på med mobben^ resan tog ca 1 h 45 min. när vi var frame blev vi vuxen gruppen, stora barn gruppen och småbarns gruppen. sen började min grupp med att gå på en lite vandring! det blev runt "apsläkten" snölejopardena, savanen, småbarns lekplatser och massa ställen..! sen var det såklart dags för lunch :D jag beställde en lax ;p Mmm! när vi hade ätit klart och va hyffsad mätt så fick jag först en mjukglass sen precis innan alla skulle in på delfin showen så fick jag en snow slash ;D    Inne på delfin showen så var det helt underbakt xd Älskar ju delfine mer än ni kan ana ;s satt det var en upplevelse! ( även om jag brukar gå och se på delfin showar.. ) sist men defeniift inte minnst.. SAFARI :D Alla hoppade in i alla 3 bussarna sen åkte vi in i safarin!! det var 9 delar av safarin.. det var: hjort älg, björnar vargar, lejon giraff`zebra m.fl!! sen åkta vi hem!!! det var en rolig och låång dag!!!

kan nt lägga ut några bilder idag.. min mobbe är helt av ):

puss C'ya<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0