SKOLAVSLUTNING! :D <33333333333

Nu har man tagit examen :D alla 9:or grät när dom skulle sjung på scenen.. så dom fick avbryta mitt i allt :(
men jag behöver nt berätta alla uppträdander.
när allt va klart på scenen så samlades alla 6:or i klassrumet och sen delade som ut diplom! ( elin fick! )
sen fick vi våran sommar uppgift-.- SEN när allting var klart och vi hade fikat minglat ochh så, då var det dags att ta med martin wille sara & micis hem till mig och fira :D vi badade, bubblade, fikade, vattenkrig, tävlingar, film och massa annat! satt nu har alla gått och jag ätit en god middag.. nu ska jag göra sommaruppgiften så att man har den klar ;) smart va!? 

om en stund så kommer det lite bilder ;) 

C'ya<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0