filmen stil & hyfs!

jadu, vart ska man börja ? som ni vet så har jag & pelle spelat in en film :D jag och mamma hämtade upp pelle vid halv 8 och ser drog vi till mammas jobb xDva var där i 2 timmer och sen var det dax..  Film time!! 
vi kom dit kl 11. dom 2 andra som skulle spela in med oss kom 20 min senare ( va inte så kul att vänta, men vad ska man göra (?) )  men iallafall, när alla var där.. fotografen hade åka och köpt 9 pizzor & 2 st 2l color snacka om liiite överdrivet, men vem bryr sig (?) vi samlades alla 4 ungdomar och regisören och pratade lite om vad allt handlade om. pelle blev kill nr.2 viktor kille nr 1, jag tjej 1 och siri tjej 2.  så var det dax att börja filma. vi började men viktors scen. det var tyyp att han hade lagt upp pizzorna på en talrik, tvättade händerna , sen tog han faten men pizzorna och gick mot bordet och " varsegoda". och sen när den scenen var klar så var det dags för.. PELLE..!! han sa i bilden att han definitift nt va el skulle va nervös, men sedan när dom sa.. " och köör" då började han skaka stackarn!! och skulle bara tänka på sig själv och stäcka sej över alla andra för att få tag i colan.. och sen tog vi den ordentliga scenen när han skulle be och få den och bjuda andra :)  sen var det massa scener med oss alla, men sen.. Var det jag :D som fick oturen att vara tjej 2 :s jag skulle ta en skiit stor tugga av en pizza bil och sedan berätta att jag hade börjat på street dance och massa annat! och tog vi den ordentliga scenen när jag tog en lagon stor tugga och svalde och sedan berättade lunggt och fint :) sen gjorde vi dom andras scener oxå. sen efter nån timme eller 2 så fick vi 15 min rast! sköönt el vad ? sen var det dax för utomhus scenerna :D jääää ! vi tog först en scen på viktor när hans kompis nt kom och det hände massa saker. sedan var det 2 scener med siri. först skulle hon låtsas prata i telen och sedan när man soomar in på hennes tele när hon messar!! och sedan var det jag.. :s jag skulle komma på gatan och sen stöta på en gammal kompis till mig ( som då var vikton :p ) så kramades och sen pratade lite, sen gick vi iväg. juste! sen var det oxå en liet filmsnutt där killarna skulle stöta på varran och sen bara gå ;o menmen, jag är ju nt regisören satt xd men det är väl hela min dag (: fotografen hette jojje & regisören hette dan !!  och pelle & viktor hade skiit mkt gemensamt. men pelle var lite utstött kan man siga XD alla hade varigt med på MINST 5 filmer el reklamer och nt nåt xD aja, måste fixa lite små saker.  hörs senare!
C'ya<3

Kommentarer
Postat av: Michiis<33

OMG due måste ringa sen!<3333

2010-05-12 @ 21:19:12
Postat av: Aline <3

heej gmn! saknar dej as mycket! <3 ofta det var en sån här riktig film? x) puzz <3<3

2010-05-13 @ 10:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0