Rock Konsert me älsklingen nr 1 !!!!!!

Shoobree alla bloggläsare! Nu siiter jag hemma hos moa och äter chips och dricker fanta (:
Idag har vi varigt på konsert i vaxholm! det var rock tema (H) vi mötte basse, rasmus & lukas. efter typ halva konserten så tog killarna våran frukt soda och kuttade iväg.. och jag fick springa efter ( fick damp xD ) när det var ca 1h 30 min kvak så satt jag och moa inne på dagiset och gungade gungbräda.. gissa vad som händer :s ( det vill jag nt berätta..! ) 
Vi földe med lolo och matilda till hamnan och sa hejdå.. sen kom rikard ocj olof :D vi sak nog ses imooron :DD aja.. nu ska vi nog se en film eller 2^

Kyssar Rebecca!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0