Spa och Shopping.. här kommer jag :'D

Tjena!

det var ett tag sedan satt tänkte att skulle ta och blogga nu :)
Idag är det den sista oktober, tiden går fort asså!
käns som om det var igår jag lår och sola med mina vänner i poolen :'/

menmen.. denna helg har varit sjukt bra!
i fredags så fixade jag lite till
 halloween "träffen" med elin familj och michiis familj!
Jag pyssla lite, Pyntade, Bakade å hade mys :')
Så på lördag kom dom och kvällen blev lyckad!
Senare på kvällen när alla päron (utom mina) hade gått så tog vi massa bilder å såg skräck film ;P
haha, låg och skylde på att jag hade chilps i näsan satt jag kunde.. aa ..  tror ni fattat xD
så nästa morron (idag) klev elin upp vid 7. Hon va tvungen att fixa sig å cykla hem tidigt för att henness buss till Leksand gick 11:00. Tråkit å  jobbit att inte vara med henne på 8 dagar </3
men michiis stannade kvar på förmidagen :)
men sedan gick hon också. Jag åkte iväg och köpte en ny vinter jacka för 2 000 :- mamma betaladed ;)
så sedan nu dom senaste timmarna så har jag gjort en film :) (ligger inne på fb) , snackat med michiis, messat en liten del med elin soom satt på bussen i 3 ½ timme O.o..
men nu så ska jag packa till imorron..  ska åka ETT PAR mil! ska bo på ett hotelle i 2 dagar med mamma p bara mysa på! Vi ska shoppa , gå på spa å bah ha de chill ;)

Så det blir inte nåhot bloggande dom 2 närmaste dagarna!

Puss alla fina & HAPPY HALLOWEEN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0